top of page

The -not so great-comeback ✍🏼

So, the last couple of months, have been quite challenging to say the least! As I told you before, I am in a place in my life, where I don't know what to do, how to do it or when to do it.

I love journalism, is my dream job. But after almost ten years working as a journalist in my home town, I've come to the conclusion that it is not a job you can do and have a decent life. Nobody is willing to pay you for the work that you do, and if you ask me, it's a shame. There are a lot of young people with determination, knowledge and great potentials and abilities that really love what they do (hence me 🙋🏻‍♀️) but no one is willing to pay.

Fast forward a few years laters (hence now) I decided to write, among other stuff, my experiences as a journalist in Thessaloniki, so if you have any experiences like me, feel free to share them with me here or via email or on social 🙂


Λοιπόν, οι τελευταίοι δύο μήνες ήταν το λιγότερο δύσκολο! Όπως σας είπα και πριν, βρίσκομαι σε ένα μέρος της ζωής μου, όπου δεν ξέρω τι να κάνω, πώς να το κάνω ή πότε να το κάνω.

Λατρεύω τη δημοσιογραφία, είναι η δουλειά των ονείρων μου. Αλλά μετά από σχεδόν δέκα χρόνια εργασίας ως δημοσιογράφος στην πόλη μου, κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν είναι μια δουλειά που μπορείς να κάνεις και να έχεις μια αξιοπρεπή ζωή. Κανείς δεν είναι διατεθειμένος να σε πληρώσει για τη δουλειά που κάνεις, και αν με ρωτάς, είναι κρίμα. Υπάρχουν πολλοί νέοι με αποφασιστικότητα, γνώση και μεγάλες δυνατότητες και ικανότητες που αγαπούν πραγματικά αυτό που κάνουν (εξ ου και εγώ 🙋🏻‍♀️), αλλά κανείς δεν είναι διατεθειμένος να πληρώσει.

Fast forward λίγα χρόνια αργότερα (εξ ου και τώρα) αποφάσισα να γράψω, μεταξύ άλλων, τις εμπειρίες μου ως δημοσιογράφος στη Θεσσαλονίκη, οπότε αν έχετε οποιεσδήποτε εμπειρίες σαν εμένα, μη διστάσετε να τις μοιραστείτε μαζί μου εδώ ή μέσω email ή στα social 🙂



8 views0 comments

Recent Posts

See All
Post: Blog2_Post
bottom of page